بازی اندروید Angry Birds Star Wars v.1.3.0

نوشته شده توسط : s f

بازی اندروید Angry Birds Star Wars v.1.3.0

Angry Birds Star Wars بازی فوق العاده زیبا و محبوب اندروید که تقریبا هر فردی برای یک بار هم که شده نام آن را شنیده ! همان بازی هیجان انگیز و سرگرم کننده ی جنگ میان پرندگان عصبانی و خوک ها که ساعت ها شما را سرگرم خود خواهد کرد.

ظاهر نسخه ی Star Wars بازی انگری بیرد بسیار متفاوت تر و دارای یک گیم پلی جدید است و قضیه بازی از این قرار است که در گذشته های دور پرندگان شورشی موفق به شکست دادن خوک های بد شدند و برنامه های آنان را به سرقت بردند و جنگ میان خوک ها و پرندگان برای بار دوم صورت گرفت.

برخی از ویژگی های بازی Angry Birds Star Wars اندروید :

* دارا بودن بیش از 100 مرحله ی شگفت انگیز در مکان های نمادین

* گیم پلی جدید نسبت به نسخه های دیگر بازی پرندگان عصبانی

* قرار دادن دستاوردها و اسرار پنهان برای کشف توسط  بازیکن

* دارا بودن گرافیک اچ دی و خیره کننده برای بازی کردن

با Angry Birds Star Wars یک بازی فوق العاده زیبای حماسی – ماجراجویی را در اسمارت فون خود به ارمغان بیاورید و از بازی لذت ببرید. این بازی دارای 100 سطح می باشد که می توانید جدیدترین نسخه ی آن را به صورت رایگان و از سایت دیجیتال برگر دریافت کنید.

حجم : 46٫12 مگابایت

>>>لینک دانلود رایگان<<<




:: موضوعات مرتبط: دانلود بازی های اندروید , بازی های اندروید کودکانه , پر طرفدارترین بازی های اندروید , بازی های اعتیاد آور اندروید , بازی های اندروید جالب , ,
:: برچسب‌ها: انگری بردز استار وارز برای اندروید , انگری بردز استار وارز اچ دی برای اندروید , بازی Angry Birds Star Wars برای اندروید , بازی Angry Birds Star Wars اچ دی برای اندروید , بازی اندروید پرندگان خشمگین استاروارز , بازی اندروید پرندگان خشمگین جنگ ستارگان , بازی اندروید پرندگان عصبانی استاروارز , بازی اندروید پرندگان عصبانی جنگ ستارگان , بازی انگری بردز استاروارز برای اندروید , بازی انگری بردز در فضا برای اندروید , بازی انگری بردز فضایی برای اندروید , دانلود بازی Angry Birds Star Wars برای اندروید ,
:: بازدید از این مطلب : 4503
Like         DisLike
تاریخ انتشار : دو شنبه 15 آذر 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: