بازی اندروید Crayon Physics Deluxe v1.0.4

نوشته شده توسط : s f

بازی اندروید Crayon Physics Deluxe v1.0.4

Crayon Physics Deluxe v1.0.4 احتمالا شما این بازی را بر روی کامپیوتر تجربه کرده اید . این بازی در سبک پازل فیزیکی عرضه شده است و یکی از جالبترین و اعتیادآور ترین بازی های اندروید میباشد . در این بازی شما میتوانید براساس خلاقیت خود ، تمام بازی را پیش ببرید و به هدفتان که همان رساندن توپ به ستاره است ، برسید .

بازی Crayon Physics بازی بسیار زیبایی می باشد . در محیط بازی شما باید اشیا ی مختلفی را با مداد شمعی نقاشی کنید و این اشیا به طرزی جادویی به دنیای واقعی می آیند و حرکت می کنند ! شما در طی مراحل مختلف باید دستوراتی که از شما خواسته شده را با طراحی هایتان حل کنید . شما می توانید مراحل خود را طراحی کنید و آن را با دیگران به اشتراک بگذارید !

هر مرحله از بازی ، براساس خلاقیت حل میشود و ممکن است صدها راه حل مختلف برای آن وجود داشته باشد . پیشنهاد میکنم بازی Crayon Physics Deluxe برای اندروید را از ادامه ی مطلب و از سایت دیجیتال برگر دریافت نمایید .

تصویر محیط بازی

 

حجم : 40.73 مگابایت

>>>لینک دانلود رایگان<<<




:: موضوعات مرتبط: دانلود بازی های اندروید , بازی های اندروید فکری , بازی های اندروید کودکانه , پر طرفدارترین بازی های اندروید , بازی های اعتیاد آور اندروید , بازی های اندروید پازلی , ,
:: برچسب‌ها: Crayon Physics Deluxe , Crayon Physics Deluxe v1 , 0 , 4 , Crayon Physics Deluxe v1 , 0 , 4 apk , Crayon Physics برای اندروید , دانلود بازی اندروید , دانلود بازی اندروید با لینک مستقیم , دانلود بازی فکری اندروید , دانلود بازی فکری و زیبای مداد شعمی Crayon Physics Deluxe v1 , 0 , 4 , دانلود بازی مداد شمعی فیزیک برای اندروید , بازی نقاشی جادویی اندروید , بازی نقاشی متحرک اندروید , بازی توپ و ستاره اندروید , بازی توپ را به ستاره برسان اندروید , بازی نقاشی مسیر برای رسیدن توپ به ستاره ,
:: بازدید از این مطلب : 3198
Like         DisLike
تاریخ انتشار : جمعه 26 آذر 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: